Selena Gomez 'flipping out' that she might appear in Justin Bieber's upcoming 3D movie?

Selena Gomez and Justin Bieber's lives have panned out quite differently since they split last year, haven't they? Selena's been busy promoting Spring Breakers, preparing to release her new single Come & Get It and talking about making Justin cry on David Letterman. Meanwhile, El Biebo's been getting up to all sorts of mischief sneaking monkeys onto planes and tattooing people illegally and stuff. And the drama doesn't end there, 'cause now Selena's apparently FUMING that she might be included in scenes of JB's upcoming 3D movie.

Advertisement - Continue Reading Below

Yup, according to reports Sel features in the documentary follow-up to Never Say Never, and she ain't too happy about it.

selena gomez justin bieber

A sneaky source has been chatting to Hollywoodlife about the whole sitch, and apparently Selena "texted Justin, flipping out" when she heard she was gonna make an appearance, adding that she "just wants to move on" and has "made it clear that she does not want to be in the movie, DVD extras or anything at all." OOF. She doesn't mess about, does she?

Most Popular
justin bieber

We're kinda gutted, to be honest. Like...ideally they'd include the scenes where Selena made El Biebo cry. It'd be like that bit in the Katy Perry flick where she splits from Russell and it's all well dramatic and stuff. But whatever happens it's probably gonna be quite different from his first film, innit? While that was about a cute kid with nothing but floppy hair and a dream, this one could have anything. Gas masks, scuffles with paps, late concert dramz - WHO KNOWS?

What do you reckon? Kinda hoping for a sneaky Selena scene? Comments, please and a-thank you.

Selena Gomez previews new single Come & Get It - Listen

Selena Gomez teases new single artwork for Come & Get It on Facebook. Ooh.

What do you think?

Film & TV
Share
10 of the internet's best reactions to Episode 1 of GBBO
Selasi has already stolen our hearts​
Film & TV
Share
The X Factor lot reveal the biggest secrets from the new series
​A HUMAN DOLL? Oh yeah cool.​
Film & TV
Share
Here's everything we know about season 2 of Stranger Things
*SPOILERS AHEAD*​
stages of waiting for GBBO to start liiiiike
GIF
Film & TV
Share
9 GIFs that summarise the process of waiting for GBBO to start tonight
Sheer frustration counting down the hours​
The three things that are banned from appearing in Disney films
GIF
Film & TV
Share
The three things that are banned from appearing in Disney films
Ooh-errrr
Wren is coming back to Pretty Little Liars and fans are losing their shit
Film & TV
Share
Wren is coming back to Pretty Little Liars and fans are losing their shit
OMG WE KNEW IT​
Lucy and Lydia
Film & TV
Share
Lucy and Lydia off of YouTube take the Disney Intros Challenge
To celebrate their episode of Destination: Disney Style hittin' the interweb
Film & TV
Share
A warning about Facebook's new video app for teens
Lifestage has some major privacy downsides
Film & TV
Share
Watch Eleven from Stranger Things shave her head for the role
​​Check it out, mouthbreathers​
Remember Lavender from Matilda? Well she's just turned 30...
Film & TV
Share
This is what Lavender from Matilda looks like now (spoiler: she's 30 y/o)
The glasses and the braids are long gone. ​