One Direction music video extras: Vote for your favourite

Yup, this is happening

More From One Direction news
20 articles
QUIZ: Which of Harry Styles's solo covers should...
Liam Payne wanted this magician to make Zayn...
The 1975
The 1975 are gonna cover One Direction again....
GIF

As we sit around twiddling our thumbs waiting for Louis Tomlinson to announce the name of his baby boy and One Direction to release this 'emotional' 'History' music video, we're just trying to come to terms with the whole hiatus thing tbh. Basically we used to have shitloads to write about and now we cover their Sainsbury's shenanigans. Some say we're clutching at straws, others say we're discovering new, innovative avenues of journalism. Whatever.

Advertisement - Continue Reading Below

So since things are relatively quiet in 1D world right now we thought we'd get y'all to vote for your favourite extra from the lads' music videos. Yup, this is a thing that's very much happening and is by no means an attempt at creating something out of quite literally nothing.

Ahem.

GIF
More From One Direction news
20 articles
QUIZ: Which of Harry Styles's solo covers should...
Liam Payne wanted this magician to make Zayn...
The 1975
The 1975 are gonna cover One Direction again....
Harry Styles Another Man reactions
GIF
The internet reacts to Harry Styles' Another Man...
STOP LITERALLY EVERYTHING and look at Harry...

What are you waiting for, then? PREPARE TO CAST YOUR VOTE. This is important stuff. Arguably important than, say, the general election. To vote for your fave, just click the pointy-up arrow next to 'em et voila. Done.

Go on then, who got your vote? Let us know with a tweet over @sugarscape or a comment in the box below, please and a-thank you. CHEERS.

NOW READ THESE PLEASE:

Louis Tomlinson takes to Twitter to confirm his newborn son is 'healthy and pretty amazing'
Related Article
Louis Tomlinson spotted out in LA 'wearing hospital band' after the birth of his son
GIF
Related Article

What do you think?

Music
Share
STOP LITERALLY EVERYTHING and look at Harry Styles' first solo mag covers
​SOLO HAROLD IS RISING
Zayn Malik
Lads
Share
Zayn Malik wears Gucci's Harry Styles-inspired jacket in Highsnobriety shoot
​Fit
Music
Share
QUIZ: Which One Direction lyric sums up your life rn?
​​We reckon we know​
One Direction's fashion stylist chats all things favourite outfits, 'Drag Me Down' and baker boy hats
Fashion
Share
One Direction's fashion stylist chats her fave outfits, 'Drag Me Down' and baker boy hats
​We chatted to Ellie Stidolph and she was a BABE
Louis Tomlinson
Music
Share
Louis Tomlinson hangs out with that girl band he's managing
When are they launching though please​
Cheryl 'secretly paranoid' about Liam Payne's solo career?
Celebs
Share
Cheryl's mum spotted shopping for baby things amid Liam Payne pregnancy rumours
​A bit intrusive but OK
Lads
Share
Harry Styles shared three blank white Instagrams and no one understands why
You don't need to do that to have a new theme, you know Harry​
One Direction's Niall Horan in hat
Lads
Share
Niall Horan brings back the baker boy hat and this time we're kinda loving it
​It's a grower (ahem)
Liam Payne and Charlie Wilson
Music
Share
Liam Payne hangs out with Charlie Wilson in the studio
And teases the sound of his album aGH​
Shawn Mendes says he's really keen to work with Niall Horan
Music
Share
Shawn Mendes says he's really keen to work with Niall Horan (again)
​SAME. OH GOD SAME